Breaking News

Pages


27 March 2015

Barut Bayi / Sarung Tilam Bantal Bayi

Assalamualaikum semua...

Tetiba plak ade idea nk update blog pasal barut...walhal dah berniaga barut ni dah 5tahun... Ari ni plak baru nk tulis hehe... Bagi bakal ibu2 yg di luar sana ingin mencari barut Origanal / Asli boleh buat tempahan dengan saya. Saya memang menggunakan kain khas cotton 100% untuk buat barut. Dan yang penting saya mengekalkan tradisional punye barut warna putih bersih suci...(No Color2 & Corak2)

Saya juga ambik tempahan untuk jahit sarung bantal dan Tilam baby. Ukuran anda boleh bg kan kepada saya. Material kain pun 100% cotton so, Semeter pun mahal cket lah. 

Sekarang dalam perancangan untuk buat barut gantung bg yang berminat...hope smua berjalan dengan lancar....Bukan apa, menjahit sambil bekerja ni faham2 lah...keje shif plak tu.... 

So, bg yg ingin buat tempahan saya Akan ambik masa 2 minggu untuk proses (insyallah selalu awal siap) Mesti buat bayaran dahulu. Boleh Whatsapp  013-6883152


Apa yang membuatkan ramai Customer pilih untuk menempah dengan saya? Sbb -:

1) Murah / Harga Berbaloi 
2) Kualiti kain 100% Cotton Asli/Origanal
3) Tali barut di tindih lapis 2( ini kelebihan kami )
4) Jahitan Kemas/kukuh
5) Dibawah bentuk V untuk elak terkena najis
6) Tahan lasak dan boleh dipakai turun temurun
7) Mempunyai saiz Dari 0-8 bulan (ni sbb saya kata murah)
8) Tidak kedekut tali & kain (ramai Cust ckp... Hihi..murah)
9) Bentuk barut lain Dari yg lain (ramai customer suka)
10) Kemesraan bersama pelanggan


Alhamdullilah , semua customer2 saya amat berpuas hati dan mempercayai saya. Dan saya juga tidak Akan menghampakan ibu2 di luar sana sebab saya juga seorang ibu... Memang kepuasan saya dapat jahit dengan selesai bila satu set barut siap sebab hati saya ikhlas niat ikhlas bila baby2/bayi2 comel yg baru Lahir pakai sarung barut yg saya buatkan... Seronok sangat...

Saya harap customer2 saya nanti hantar pic2 baby2 anda guna barut yg saya buat tau.... Mana tahu nanti saya buat cabutan bertuah untuk bayi2 anda. 









10 set barut (dlm 100 helai) untuk disiapkan...rabak lah cket mata hehe





Ni dah siap utk dipos dan dapat free bedung ikhlas akk hadiahkan 😍


Bedung Baby








Ni sedang siapkan 5 set barut (50helai)





Siap gunting 12set (120helai) barut 👶... Selepas ni proses menjahit plak


 



TEMPAHAN BARUT BAYI TRADISIONAL  -: RM55 ( 1set - 10 helai )

 SARUNG BANTAL TILAM BAYI -: Harga ikut kualiti kain yang anda nak , (jahit tepi+dll + upah ) RM60

 (1sarung Tilam + 2sarung bantal +2sarung bantal peluk)

>>> ni saya bg testimoni yang tempah cadar untuk majlis berendoi dengan saya. anda boleh klik LINK ni 



Jangan lupa anda juga boleh add saya  FB : Harith Auni / Harith Hilmi  IG: Asyikin_Perak

Whatsapp 013-6883152

Semoga hari2 anda ceria selalu...amen..dan Semoga Selamat melahirkan baby nanti...Amen...









No comments:

Post a Comment

Designed By VungTauZ.Com